22.03.2014

Kilka kadrów z Łazienek

Dzisiaj musiałam pojechać do miejsca położonego niedaleko Łazienek, więc pomyślałam, że świetnie byłoby przedtem wyskoczyć do tego parku. Był to dzień właściwie bardziej fotograficzny - starałam się robić zdjęcia standardowym łazienkowskim gatunkom. Niektórych zabrakło, np. sikor, kaczek czy szpaków, ale to zamierzam nadrobić następnym razem, czyli prawdopodobnie za tydzień.
Na razie wrzucam garść zdjęć, które uważam za całkiem udane (jak na możliwości mojego kompaktu).







Gdyby nie ten ogon....


Przepraszam za przerwę w pisaniu, spodziewajcie się niedługo nowych postów.

9 komentarzy:

karmnik54 pisze...

Będę czekał na kolejne:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

rudzik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rudzik pisze...

Ładne foty. Fajny blog i super rysunki.

emi pisze...

Dziękuję Wam bardzo.

makroman pisze...

Kowalik ładnie wyszedł, a ten wróbel to chyba z muchą w dziobie, znaczy że już młode karmi

damian pisze...


Zabrakło niektórych gatunków, co jest bardzo ciekawe, relacja jednak bardzo fajna :)

emi pisze...

makroman - Muchy ja nie widzę, raczej same nasiona. Jeszcze trochę za wcześniena lęg, a na wyklute młode tym bardziej.

damian - frekwencja wszystkich łazienkowskich gatunków dopisywała, ale tylko niektóre fotografowałam. Następnym razem skupię się na pozostałych :)

Pozdrawiam!

Justyna Kierat pisze...

Witam, dawno nie zaglądałam :) Ładne zdjęcia, szczególnie kowalik patrzący w obiektyw.

emi pisze...

Bardzo Ci dziękuję, cóż ja też nie zaglądałam za często :P Muszę wreszcie zrobić nowy wpis, miło że wpadłaś.