2.01.2014

2013 w 4 minuty

Okej, pomyślałam że udostępnię w internecie mój filmik, który wczoraj skończyłam montować - nie przypadkiem 1 stycznia, ponieważ film jest o całym roku 2013 w pigułce. Każdego miesiąca starałam się nakręcić kilka ujęć z mojego życia i potem wszystko posklejać. Tematem są nie tylko ptaki, chociaż zajmują jakąś część filmiku, jako że stanowią ważną część mojej codzienności.
Oczywiście nie jest to najlepszej jakości, ponieważ wszystko było kręcone z ręki, ale robiłam co mogłam, żeby obraz nie trząsł się za mocno.
Zapraszam do obejrzenia - trwa cztery minuty.


3 komentarze:

damian pisze...



Ciekawy filmik :)

Szczęśliwego Nowego Roku :))

Emilka pisze...

Świetny filmik i ciekawy pomysł :)

Może też kiedyś taki zrobię, ale nie mam takiego ciekawego życia ;d i nie chcę zgapiać pomysłu.

Także pozdrawiam :)

emi pisze...

Dzięki!

Emilka - zrób jeśli chcesz, nie obrażę się za zgapienie i na pewno znajdziesz ciekawe rzeczy do nagrania.